4th Gen Tacoma Forum banner
21 - 26 of 26 Posts
Dat is vreemd, de mijne hebben die tab ook niet. Misschien hebben ze het ontwerp veranderd. Hier is een foto die ik heb genomen van de Canadese kleppen naast de Amerikaanse kleppen om het verschil te laten zien. De voorste spatlappen zitten boven, de Amerikaanse spatlappen zitten links.
Image

Toen ik mijn Canadese spatlappen kreeg, waren er twee verschillende onderdeelnummers, maar ik weet niet wat het verschil ertussen is. Ik heb de set gekregen die iedereen kreeg en aanbeval, omdat ik het verschil niet wist. Achteraf gezien lijkt het erop dat de ene iets kleiner was dan de andere en ik heb de grotere maat gekregen, maar mijn herinnering kan verkeerd zijn. Ik heb de Limited en die heeft de verbrede spatborden. Na te hebben gekeken hoe de mijne passen, is het vrij gemakkelijk te zien dat dat kleine lipje eigenlijk tussen de verbrede spatborden en de binnenste wielkuipbekleding glijdt. Misschien was het andere onderdeelnummer voor de modellen met de verbrede spatborden en heb ik het verkeerde paar gekregen! Ze werken nog steeds geweldig, dus er is op dit punt geen weg meer terug!

Dit is wat ik heb besteld en ontvangen. Het lijkt erop dat ik flappen voor een verbrede spatbordconfiguratie heb gekocht. Doh!

Ik had 35R50 moeten bestellen. Ach ja, het is een gemakkelijke oplossing. Het uitstekende lipje is solide en zacht genoeg om er voorzichtig af te knippen. Tijd om de hoefschaar te pakken en aan de slag te gaan.

Image

21 - 26 of 26 Posts